worldofmsp

Alla inlägg under mars 2015

Av Björn - 19 mars 2015 22:32

Okej det har hänt igen, bitchen har nt bloggat sen 2014!! xD

I'm so sorry. Men jag har nästan slutat på msp och är nästan aldrig inne, dessvärre så kanske jag kmr börja igen. Som ni ser har jag ett helt nytt tema på blöggen och min gubbe ser helt annorlunda ut xD.

Just nu har jag bestämt att jag ska göra en ny msp video med låten 'love me like you do' från filmen fifty shades og grey. Stay tuned peeps!

Rullande text

Välkommen till min lilla udda blogg.

Presentation


Hej!-

Det är jag som är Coolagirl på online spelet moviestarplanet. Här kommer jag skriva om - självklart msp och andra random saker. Jag älskar att kolla på anime, men jag gillar mest av allt att redigera.

-Så se upp!

Chatta här

Ifrågasätt mig så du minskar min livstid?

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

 

http://mspcatlion.bloggplatsen.se/
Playboy Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards