worldofmsp

Alla inlägg under juli 2014

Av Björn - 16 juli 2014 23:36

 

Den här bilden är till min bästa vän och bloggerska cat lion.   

Av Björn - 15 juli 2014 20:56

 

Om du är intresserad gör bara som bilden säger så kommer allt gå bra.

Min insperation till att göra header beställningar var Vilmish

 

Av Björn - 15 juli 2014 17:07

  
Okej jag har nu officielt gjort en hajpning för bloggen som förhoppningsvis kommer leda till fler läsare. Jag har också en överraskning som jag snart kommer avslöja här på bloggen, vilket jag hoppas

ni kommer gilla. Jag gissar det va allt jag kunde uppdatera just nu, så vo ses senare!

 

Av Björn - 15 juli 2014 16:29

 

Okej så rubriken avslöjar det mesta, jag kommer hålla en frågestund som varar till  20/07.

Ni får ställa en massa olika frågor men så länge det inte blir för personligt som text ''vart bor du?''

det kommer jag absolut inte att svara på.


Så kör på jag ska svara på alla frågor som är lämpliga tills tiden går ut. Ni har tills på Söndag på er

hoppas ni uppskattar frågestunden, om ni tycker att det är kul kommer jag fortsätta med det.

 

Av Björn - 14 juli 2014 02:25

Hej och välkommen till WorldOfMsp, det är jag som är bloggdrivare och spelare på moviestarplanet vid namn Coolagirl.  På riktigt är jag 11 år och fyller år den 14/05. Jag älskar att rita och att vara i naturen, 

på den här bloggen kommer jag skriva om moviestarplanet såklart IRL och lite annat random. Vilket betyder

vad som än kommer upp i mitt huvud. Jag hoppas ni stannar ;*

 

Tidigare månad - Senare månad

Rullande text

Välkommen till min lilla udda blogg.

Presentation


Hej!-

Det är jag som är Coolagirl på online spelet moviestarplanet. Här kommer jag skriva om - självklart msp och andra random saker. Jag älskar att kolla på anime, men jag gillar mest av allt att redigera.

-Så se upp!

Chatta här

Ifrågasätt mig så du minskar min livstid?

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

 

http://mspcatlion.bloggplatsen.se/
Playboy Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards