worldofmsp

Alla inlägg under augusti 2014

Av Björn - 31 augusti 2014 19:46

Som ni kanske har lagt märke till är menyn under konstruktion. Det flyttas och läggs till nya saker så försök att förtså vilket som är vilket för tillfället.

Cat

Av Björn - 31 augusti 2014 19:04

 Okej nu har jag gjort en alldeles ny header till cat lion och om jag ska va ärlig tror jag den blev bättre än den jag har. Blev riktigt nöjd med den här men spenderade också lite längre tid på den här. Jag bestämde att ge den här headern ett namn som blev -


''Queen of Ducking Darkness''.


Det står också det på den lilla svart filmklappen elr vad det kallas. Hoppas du gillar den cat, kramar från Björn♥ 


xoxo ;*

Av Björn - 31 augusti 2014 17:41

 

 

 

Det här kommer nog låta ganska själviskt men jag mst skriva av mig vad jag känner. Som ni ser har jag skaffat en ny header och jag är sjukt nöjd med den här! Tror nog att det är den bästa jag gjort och det är ett nytt exempel på hur en beställd header kan se ut.


Det här var första gången jag provade lägga till lite bilder, blev faktiskt mkt gladare när jag såg resultatet för att det ser somewhat trevligare ut om ni fattar vad jag menar? 


Hoppas ni tkr om den!

Av Björn - 26 augusti 2014 16:02

Okej är nu officiellt klar med min första header beställning av min bff och bloggerskan cat lion. Blev väldigt nöjd med den om jag ska vara ärlig! Det syns inte på bilden men den har en ''rund'' och ''mjuk'' kant som hon står på. 


 Kom i håg!

-Det är gratis.

-Man får välja en detaljerad eller en överraskning.

-Den kan ha en vit ''kant'' som gubben står på, eller linjer runt gubben.

-Man får ta med boonies eller husdjur.

-Om man inte blir nöjd gör jag om den.

-Jag gör INTE fritids headers som ex. Irl headers eller headers som eventuellt innehåller personer från Irl.

 Tack i förväg!
     

Av Björn - 25 augusti 2014 19:56

Okej nu har jag suttit och fixat


-En ny header

-En ny spellista

-Ny design


Jag måste erkänna att Entertainment och STARISH Maji Love 1000% är från anime serien Uta no prince-sama. Fast Entertainment är ignetligen bara fan-made men jag tyckte om den och tog med den. På youtube kan man hitta den genom att söka på ''Sho's here for hers entertainment''. Jag hoppas ni tycker om den! Själv blev jag också sjukt nöjd med min nya header. Tutorial finns på Vilmish's blogg.

Av Björn - 25 augusti 2014 18:28

Okej jag är verkligen ledsen för att ha varit så inaktiv, men det e för att jag inte hade lust att blogga eller spela.

- Men nu, ska jag försöka bli så aktiv som möjligt!


Updatering av information.

-Min msp-video är inte under konstruktion längre och jag kommer inte göra klart den!

-Har en helt ny blå design uppe.

-Skolan har börjat!


Jag gissar att det va det mest viktiga just nu och-!


Jag har börjat kolla på ganska mycket anime, ska lägga upp en lista över mitt omdöme!

1.- Fairy tail

2.-Uta no prince-sama

3.-Earl and Fairy

4.-Kaiwacho maid sama (stav)

5.-Inu X Boku SS

6.-Diabolik lovers

7.-Sword Art Online (SAO)

Älskar dom, rekommenderar dom starkt om du ska kolla på anime!

(Dom är inte numrerade efter vilken som är bäst)

Rullande text

Välkommen till min lilla udda blogg.

Presentation


Hej!-

Det är jag som är Coolagirl på online spelet moviestarplanet. Här kommer jag skriva om - självklart msp och andra random saker. Jag älskar att kolla på anime, men jag gillar mest av allt att redigera.

-Så se upp!

Chatta här

Ifrågasätt mig så du minskar min livstid?

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

 

http://mspcatlion.bloggplatsen.se/
Playboy Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards