worldofmsp

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Blue♥

Av Björn - 25 augusti 2014 18:28

Okej jag är verkligen ledsen för att ha varit så inaktiv, men det e för att jag inte hade lust att blogga eller spela.

- Men nu, ska jag försöka bli så aktiv som möjligt!


Updatering av information.

-Min msp-video är inte under konstruktion längre och jag kommer inte göra klart den!

-Har en helt ny blå design uppe.

-Skolan har börjat!


Jag gissar att det va det mest viktiga just nu och-!


Jag har börjat kolla på ganska mycket anime, ska lägga upp en lista över mitt omdöme!

1.- Fairy tail

2.-Uta no prince-sama

3.-Earl and Fairy

4.-Kaiwacho maid sama (stav)

5.-Inu X Boku SS

6.-Diabolik lovers

7.-Sword Art Online (SAO)

Älskar dom, rekommenderar dom starkt om du ska kolla på anime!

(Dom är inte numrerade efter vilken som är bäst)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Björn - 15 juni 2015 14:13

HOLY SHIET, OH MY FUCKING GOD. WHAT'S HAPPENING?Jag och Sherlock 1 (ankan) har gjort några seriösa upptäckter. Msp är racistiska och jobbar för sd. Vi fick reda på det efter timmar och timmar med olika teorier. Vi har fått ett fåtal supporters och sn...

...

Av Björn - 15 juni 2015 00:07

Okej jag är så jävla arg på mig själv, jag lovar något men gör det inte. Jag lovade att blogga och har inte gjort det är så sjukt besviken på mig själv. Men har dessvärre inte varit så aktiv på msp heller nu när jag tänker på det, dessutom så kommer ...

Av Björn - 19 mars 2015 22:32

Okej det har hänt igen, bitchen har nt bloggat sen 2014!! xDI'm so sorry. Men jag har nästan slutat på msp och är nästan aldrig inne, dessvärre så kanske jag kmr börja igen. Som ni ser har jag ett helt nytt tema på blöggen och min gubbe ser helt anno...

Av Björn - 13 september 2014 12:59

Okej nu har jag inte bloggat på jätte länge och jag är ledsen för det. Anledningen är att jag just har köpt Sims 4 och jag älskar det. Kan försöka slå upp några bilder senare så får ni ett litet smakprov om ni är intresserad av det. Återigen jag är s...

Av Björn - 31 augusti 2014 19:46

Som ni kanske har lagt märke till är menyn under konstruktion. Det flyttas och läggs till nya saker så försök att förtså vilket som är vilket för tillfället. ...

Rullande text

Välkommen till min lilla udda blogg.

Presentation


Hej!-

Det är jag som är Coolagirl på online spelet moviestarplanet. Här kommer jag skriva om - självklart msp och andra random saker. Jag älskar att kolla på anime, men jag gillar mest av allt att redigera.

-Så se upp!

Chatta här

Ifrågasätt mig så du minskar min livstid?

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

 

http://mspcatlion.bloggplatsen.se/
Playboy Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards